Email Màrqueting

Email Màrqueting Per què adoptar-lo?

La transformació digital ha arribat per quedar-s'hi. I aquesta no és una realitat que només cal conèixer. Obrar en conseqüència és condició indispensable per a tota empresa que no es vulgui veure relegada a l'oblit.
En aquest context, podem dir que el Email Màrqueting s'ha consolidat els darrers anys com una de les estratègies més reeixides a l'hora de fidelitzar clients.
De la mateixa manera, una campanya de Email Màrqueting mal elaborada pot fer-te perdre aquests clients amb molta més facilitat. Al cap ia la fi, a ningú li agrada que el vostre correu electrònic s'ompli d'spam.
La millor manera d'evitar que els nostres correus electrònics acabin a la temuda carpeta d'spam és assegurant-nos que el contingut sigui de qualitat.
Però com saber si el contingut que el contingut que reben els teus clients és de qualitat?
A Vandelay ho tenim clar: coneixent el públic objectiu.
A partir d'aquí, podrem deduir quin tipus de contingut pot connectar millor amb els clients, aconseguint que els teus newsletters, ofertes o promocions deixin de ser un correu més a la safata d'entrada.

Avantatges de l'Email Màrqueting
Actualment tothom consulta el correu electrònic almenys una vegada al dia. Amb una campanya de Email Màrqueting encertada, estarem segurs que els nostres clients són conscients de les novetats o ofertes del teu negoci, mantenint-te present a la seva ment.
D'aquesta manera, en el moment en què un usuari decideixi comprar un servei o producte relacionat amb el teu sector, seràs la primera opció que se li vingui al capdavant.

El Email Màrqueting no només és una manera d'aconseguir augmentar les vendes. També serveix com a eina publicitària a l'ús, donant a conèixer el teu negoci. Però, a més, els usuaris començaran a identificar la teva marca amb el producte o servei ofert, de manera que es crearà una imatge de marca més gran alhora que, de forma inconscient, et posicionaràs com el seu expert referent.

El Email Màrqueting ofereix una alta capacitat de personalització. I això suposa un gran avantatge, atès que a tota persona li agrada pensar que alguna cosa ha estat especialment pensada o dissenyada per a si mateixa. Coneixent el públic objectiu del teu negoci podrem llançar una campanya de Email Màrqueting capaç de despertar aquest sentiment entre els teus clients.

Com ho fem?

Icona

1. Anàlisi inicial

Hem de conèixer el sector, el projecte, la competència, com està posicionada l'empresa actualment i les accions que s'han fet prèvies a la nostra feina. Què sestà analitzant en aquest moment i per què.
Icona

3. Establim les mètriques i analitzem l'estratègia

És de vital importància mesurar i poder generar un report mensual, amb l'evolució dels diferents embuts, per saber què funciona correctament i què cal canviar. Hem de tenir clar que depenent de la complexitat de l'embut cal una massa crítica d'usuaris per poder validar l'embut i confirmar si funciona correctament.
Icona

2. Establim objectius i definició destratègia

Aquí és important conèixer els objectius de lempresa i què vol aconseguir amb lestratègia de email màrqueting. Comentem i acordem els objectius conjuntament. Definim quin serà el públic objectiu i plantegem com es construirà la base de dades. Generar els continguts per descarregar, plantejar els embuts i automatismes que necessitarem
Icona

4. Quines accions proposem?

A més de mesurar el comportament del que anem aconseguint amb els nostres embuts i newsletters és important platejar accions que permetin corregir allò que no està funcionant. Un altre punt important és plantejar accions amb l'objectiu de millorar o atacar aspectes nous, necessitats que puguin sorgir o enfocar diferents estratègies per augmentar la visibilitat en línia.

Vandelay és la teva agència de correu electrònic màrqueting

Si decideixes treballar amb Vandelay, ens assegurarem de revisar la teva base de dades, actualitzar-la i, si cal, ampliar-la amb nous correus electrònics.
I és que som molt conscients que no es pot fer una campanya de email màrqueting sense una base de dades sòlida i contrastada.
Per descomptat, tan important com la base de dades pròpia és assegurar-nos que el públic objectiu s'afín al nostre contingut. En cas contrari, només estarem acumulant adreces de correu electrònic inútils.

A Vandelay realitzem un exhaustiu procés de curació, assegurant-nos sempre que la base de dades sigui la més adequada per al teu model de negoci. A més, ens ocuparem que aquesta base de dades sigui obtinguda de forma legal, amb el consentiment exprés dels usuaris, per així evitar qualsevol tipus de problema legal en un futur proper.
Un cop creat aquest directori de correus electrònics ja podrem començar a treballar a la campanya de email màrqueting que s'ajusti més a les necessitats del teu negoci.
Partint de la idea que ja coneixerem els teus clients, ens assegurarem de crear un contingut de qualitat que desperti el seu interès o ajudi a la seva fidelització.